احلى من احلى الاوقات

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
احلى من احلى الاوقات

منتدى نسائى يناقش كل ما يهم المرأه وعالمها الجميل

2 مشترك

شوفتوا الرجاله مطلعين عنينا وبيتكلموا علينا فى الفيس بوك ازاى ونكت كمان علينا تعالى واسمعى يا أختى انتى وهيه

ميمى الاموره
    ميمى الاموره
    مراقبه
    مراقبه

شوفتوا الرجاله مطلعين عنينا وبيتكلموا علينا فى الفيس بوك ازاى ونكت كمان علينا تعالى واسمعى يا أختى انتى وهيه  Empty شوفتوا الرجاله مطلعين عنينا وبيتكلموا علينا فى الفيس بوك ازاى ونكت كمان علينا تعالى واسمعى يا أختى انتى وهيه

مُساهمة من طرف ميمى الاموره الأربعاء يونيو 30, 2010 1:00 pm

[/b][center]شوفتوا الرجاله بيقولوا علينا نكت يا أختى انتى وهيه على الفيس بوك وبيلقحوا علينا كلام كتير اول نكته سمعتها
    1-بيقول ال جه الشيطان وقال للزوج عاوز تعزب مراتك اسمع كلامى وهقولك خطه تمشى عليها وكده انتى عزبتها واخت حقك سمع الزوج الخطه وقاله طيب انا همشى عليها دى خطه جميله ولزيزه . راح للزوجه وقالها انا عندى خطه هقولهالك تعمليها فى جوزك علشان تنتقمى منه علشان عزبك سمعت منه الخطه الاولى وقالتله مينفعش قالها هقولك خطه تانيه سمعت منه الخطه التانيه قالتله مينفعش وراح قالها الخطه الثالثه سمعتها قالت مينفعش وكل خطه كانت بتقوله على العواقب بتاعتها وليه ماتنفعش راحت قالتله انا بقى هقولك على خطه وهتعجبك وانا هجربها سمع منها الخطه وراح قالها بصوت عالى ......
    ................. اتقى الله ...اتقى الله
    يعنى ال احنا غلبنا الشيطان ماشى
    2-ولد بيقول لابوه يا بابا متعرفش الجواز ده بيتكلف كام قاله والله يا ابنى معرفش اصلى لسه بدفع فيه لحد الان ههههههههههه
    3-حبيب بيقول لحبيبته قد لا اكون عندى فيلا زى محسن ولا سياره شيك زى محسن ولا فلوس زى محسن وضمها الى حضنه وقال لها بس انا احبك ردت الحبيبه بصوت جميل انا اعلم يا حبيبى بس لو كنت بتحبنى حقا عرفنى على محسن هههههههههه
    4-
    مهم للغاية أي زوج بحب التعذيب بزوجته ماعليكم إلا إتباع الخطوات التالية... بس بعدين الله ينتقم منكم...ههههههههههههههههههههههههه
    ً‏

الحياة الزوجية

طرق تعذيب النساء حسب الجنسية:

المصرية: عد فلوس قدامها ولا تعطيها

الباكستانية: حميها كل يوم

اللبنانيه: أمنع عنها المكياج

الأردنيه: أربطها وخلي تليفونها يرن؟

تخيل الدنيا بدون نساء:

1..الأسواق هادية

2.كساد اقتصادى

3.شوارع فاضية

4.شركات الاتصالات تخسر

5.سوق السيارات ينهار

6.الشيطان مالوش شغل

7.دواء الضغط مالوش لزوم

8.كل الرجال يدخلون الجنة .!!

وهناك مقولة حكيمة جدا تقول:

المرأه في سن الـــ 20 مثل كرة القدم يركض خلفها 22 رجلا

وفي سن الـــ 30 مثل كرة السلة يركض خلفها 10 رجال

وفي سن الـــ 40 مثل كرة البيسبول يركض خلفها رجل واحد

وفي سن الـــ 50 مثل كرة التنس كل رجل يرميها للآخر

أما في سن 60 مثل كرة الجولف تقذف إلى الحفرة

ودى بعض مواقف اخواننا المتجوزين:

• واحد مش عاجبه طبيخ مراته

حطلها لوحه في المطبخ وكتب عليها

'إن الله يحب إذا عمل أحدكم عملا أن يتقنه'

أخذتها وعلقتها في "غرفة النوم" !!

• زوج بيتمعن في عقد زواجه

قالتله مراته مالك؟

قالها بدور علي تاريخ إنتهاء العقد

• زوج بيقول لزوجته؟

الحياة بقت مثل حديقه الحيوانات

قالتله ليه ؟

قالها: بقوم من النوم مثل الحصان

وأروح أشتغل مثل الحمار

وأرجع بالليل ألهث مثل الكلب

وأخرتها بنام مع بقرة

• واحد بسأل صاحبه: مرتك من النوع النكد ؟

قاله: ليه .... هو في نوع تاني ؟!!

• سأل الولد ابوه: بابا, هو الجواز بيتكلف كام؟

فقاله: ماعرفش يابني , لأني لسه بدفع التمن للأن!!

• سأل الولد ابوه: بابا, هو صحيح ان في بعض مناطق افريقيا لا يعرف الرجل زوجته الى أن يتزوجها؟

فقاله: يا بني هذا يحدث في كل بلاد العالم!!

• الزواج هو انتصار الخيال على الذكاء!

• بنت سالت ابوها: هو الناس جت ازاي؟

قالها: ربنا خلق أدم و حواء وهما جابوا أولاد و الأولاد جابوا أولاد وبكدا الناس كترت.

تاني يوم سالت أمها نفس السؤال, ردت الأم: كان زمان جدا في قرود بتمشي على الأرض و بعدين أعدت تتطور لغيت لما بقوى انسان.

رجعت البنت لأبوها و قالت له: ماما قالت لي ان احنا تطورنا من القرود و انت قلت لي ان احنا اتولدنا من أدم و حواء.

قالها: يا بنتي أنا حكيت لك عن الجزء بتاعي من شجرة العيله و هي حكيتلك عن الجزء بتاعها !!!!

• الرجل ناقص الى أن يتزوج. وقتها فقط ..... ينتهي كليا.

• فكر للحظة, لولا الزواج, لأمضى الرجال حياتهم دون أخطاء إطلاقا.

• الراجل الأول: مراتي ملاك.

الراجل التاني: يا محظوظ, مراتي لسه عايشه !

• اذا اردت من زوجتك الاستماع اليك باهتمام وتركيز تام في كل كلمة تقولها, تكلم اثناء نومك.

• لديك خياران في الحياة: بامكانك ان تبقى عازبا تعيسا, او تتزوج وتتمنى ان تكون ميتا.

• علق شاب اعلان في لوحة الإعلانات كتب فيه: مطلوب زوجه.

في اليوم التاني استلم مئات الرسائل كلها بنفس الإجابة: يمكنك أخذ زوجتي!

• واحد سأل صاحبه: انت مش لابس دبلة الزواج في الإصبع الخطا؟

فالتاني قاله: أيوا. لاني تزوجت الست الخطأ !!

• دعاء راجل غلبان: إلهي, ادعوك ان تمنحني الحكمة لافهم زوجتي حتى أحبها وأسامحها. وأسألك الصبر, لتحمل مزاجها..

ياإلهي لن أسالك القوة لانك ان اعطيتني اياها فلن يوقفني شيء عن ضربها حتى الموت

• صعيدي ألقى محاضرة دينية على مجموعة مكفوفين

موضوعها .... ( غض البصر ) .... !!
    ايه رأيكم بقى فينا يا زوجات يا خيبيين عماليين بيتكلموا علينا وانا عايششييييييين فى البلااااااااالاااااااا
    انا بنشد كل زوجه تقرأ الى انا كتباه تنكد احلى نكد يومى على زوجها انا فاعلت خير ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اتقفشت
    ليلتكم فل يا حبايبى الستات جايه جايه هههههههههه عااااااااا :الشر معجب اوى لااااااااااااااااااا غضبان اخر حاجه استاذ كمبيوتر شر شر شر ها وبعدين معاك بقى تعبان بس بقولكم يلا سلام سلام مربع كله: مدام حقنه مدروخ
    ميمى الاموره
    ميمى الاموره
    مراقبه
    مراقبه

شوفتوا الرجاله مطلعين عنينا وبيتكلموا علينا فى الفيس بوك ازاى ونكت كمان علينا تعالى واسمعى يا أختى انتى وهيه  Empty رد: شوفتوا الرجاله مطلعين عنينا وبيتكلموا علينا فى الفيس بوك ازاى ونكت كمان علينا تعالى واسمعى يا أختى انتى وهيه

مُساهمة من طرف ميمى الاموره الأربعاء يونيو 30, 2010 1:01 pm

ليليتك سودا الى مش هيعلق هههههههههههههه
    نوسه
    نوسه
    نوسه
    نوسه

شوفتوا الرجاله مطلعين عنينا وبيتكلموا علينا فى الفيس بوك ازاى ونكت كمان علينا تعالى واسمعى يا أختى انتى وهيه  Empty رد: شوفتوا الرجاله مطلعين عنينا وبيتكلموا علينا فى الفيس بوك ازاى ونكت كمان علينا تعالى واسمعى يا أختى انتى وهيه

مُساهمة من طرف نوسه الجمعة يوليو 02, 2010 1:00 pm

طيب شوفى دى

سُئل أحد العلماء
    عن سر سعادة الرجل فقال: ان يقوم الرجل كل يوم صباحاً بتقبيل يد زوجته،
    فسأله اخر : واللي مش متزوج؟ فقال: يقبل يده وش وظهر
    ميمى الاموره
    ميمى الاموره
    مراقبه
    مراقبه

مُساهمة من طرف ميمى الاموره الخميس يوليو 08, 2010 6:30 pm

نوسه كتب:طيب شوفى دى

سُئل أحد العلماء
    عن سر سعادة الرجل فقال: ان يقوم الرجل كل يوم صباحاً بتقبيل يد زوجته،
    فسأله اخر : واللي مش متزوج؟ فقال: يقبل يده وش وظهر
    ههههههههههههههههههههههههههه حلوه يا بنتى حلوه بس بقولك ايه جوزك بيبوسك انتى ولا بيضرب نفسه وعلى العموم انا جوزى بيحبنى بس بيضرب نفسه كل يوم مليون جزمه اتقفشت
    ميمى الاموره
    ميمى الاموره
    مراقبه
    مراقبه

مُساهمة من طرف ميمى الاموره الخميس يوليو 08, 2010 6:32 pm

يا جماعه الموضوع والله كبير كبير اوى بجد دول لازم يتنكد عليهم ايه رأإيكم بقى بس خلى بالكم انا مش الشيطان الى فى النكته هههههههههههههههههههههههه
    نوسه
    نوسه
    نوسه
    نوسه

مُساهمة من طرف نوسه الثلاثاء يوليو 20, 2010 2:58 am

لا بيبوس ايدى ولا بيضرب نفسه
    بس هيضرب اللى كان السبب فى الجوازه دى
    ههههههههههههههه

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 10:29 am